Zarządzanie stresem

Stres basics

Stres jest normalne psychologicznych i fizycznych reakcji na rosnące wymagania życia. Sondaże pokazują, że większość Europejczyków doświadcza problemów ze stresem w pewnym momencie w ciągu roku. Patrząc na temat przyczyn stresu, pamiętaj, że twój mózg jest podłączone na stałe w system alarmowy dla ochrony. Kiedy twój mózg widzi zagrożenie, sygnalizuje organizmowi uwolnić wybuch hormonów paliwa twój zdolność odpowiedzi. To zostało oznaczone "fight-or-flight" odpowiedź. Gdy zagrożenie nie ma, twoje ciało ma na celu powrót do normalnego stan relaksu. Niestety, nonstop stres współczesnego życia oznacza, że ​​Twój system alarmowy rzadko wyłącza.

Dlatego zarządzanie stresem jest tak ważne. Stres daje szereg narzędzi, aby zresetować system alarmowy. Bez zarządzania stresem, zbyt często organizm jest zawsze w najwyższej gotowości. Z biegiem czasu, wysoki poziom stresu prowadzi do poważnych problemów zdrowotnych. Nie czekaj, aż stres ma negatywny wpływ na zdrowie, relacje i jakość życia. Zacznij ćwiczyć różne techniki zarządzania stresem dziś.

Zobacz także

Stress relief

Czy znasz kogoś, kto nie jest czasami zestresowany te dni? Tempo współczesnego życia sprawia, że ​​zarządzanie stresem niezbędne umiejętności dla każdego. Wiele osób pogodzić wiele obowiązków, praca, życie rodzinne, opiekuńczością i relacje. Nauka w celu zidentyfikowania problemów i wdrożenia rozwiązań, jest kluczem do udanej redukcji stresu.

Pierwszym krokiem w pomyślnym ukojenia decyduje się dokonać zmiany w jaki sposób radzić sobie ze stresem. Kolejnym krokiem jest określenie stres wyzwala. Niektóre przyczyny stresu są oczywiste - ciśnienie pracy, problemy w związku lub problemy finansowe. Ale codziennie kłopotów i wymagania, takie jak dojazdy do pracy, organizowanie opieki dziennej lub jest overcommitted w pracy, może również przyczynić się do Twojego poziomu stresu. Pozytywne wydarzenia również może być stresujące. Jeśli pobraliśmy, rozpoczęła nową pracę i kupił nowy dom w tym samym roku, można mieć wysoki poziom stresu. Chociaż negatywne wydarzenia w ogóle są bardziej stresujące, należy również ocenić, pozytywnych zmian w swoim życiu.

Po zidentyfikowaniu stres powoduje, można zacząć myśleć o strategii radzenia sobie z nimi. Czasami rozwiązaniem może być tak łatwe, jak wyłączyć telewizor, kiedy wieczorne wiadomości jest zbyt niepokojące. Albo, gdy nie można uniknąć stresujących sytuacji, spróbuj burzy mózgów sposobów na zmniejszenie współczynnika podrażnienie. I nie czuję się jak trzeba zrozumieć to wszystko na własną rękę. O pomoc i wsparcie od rodziny i przyjaciół. Możesz zapytać ich, co techniki obniżające stres pracował dobrze dla nich. I wiele osób korzysta z codziennej praktyce technik redukcji stresu, takich jak uważności, tai chi, joga, medytacja lub jest w przyrodzie.

Stres nie zniknie z twojego życia. I zarządzanie stresem nie overnight lekarstwo jest. Ale w praktyce, można nauczyć się zarządzać poziom stresu i zwiększyć zdolność do radzenia sobie z wyzwaniami życia.

Zobacz także

Techniki relaksacyjne

Zarządzanie stresem. Techniki relaksacyjne.
Zarządzanie stresem. Techniki relaksacyjne.

Techniki relaksacyjne są istotną częścią zarządzania stresem. Jeśli jesteś overachiever, można umieścić relaks niski na liście priorytetowej. Nie shortchange siebie. Są aktywne sposoby osiągania relaksu. Relaks jest bezcenne dla utrzymania zdrowia i dobrego samopoczucia, a naprawy żniwo, że stres bierze na ciało i umysł.

Prawie każdy może skorzystać z nauki technik relaksacyjnych. Techniki relaksacyjne pomagają spowolnić swój oddech i skupić swoją uwagę na tu i teraz. Pojęcie cieszyć się chwilą, że żyjemy w, a nie martwi się o to, co może się zdarzyć w przyszłości. Typowe techniki relaksacyjne m.in. medytacji, uważności, tai chi i jogi. Dla bardziej aktywnego podejścia, spacery na świeżym powietrzu lub uczestniczących w działalności sportowej sportu może być relaks.

Nie ma znaczenia, która z technik relaksu wybrać. Liczy się to, że można wybrać technikę, która pracuje dla Ciebie i że regularnie ćwiczymy osiągnięcia relaksu.

Zobacz także