Rzuć palenie

Rzucenie palenia: 10 sposobów, aby oprzeć pragnienia tytoniowych

Zachcianki tytoniowe mogą nosić cię, gdy próbujesz rzucić palenie lub żucie tytoniu. Opóźnienie, unikanie wyzwalaczy, yoga i nikotyny wymiana są wśród sposobów przeciwstawiania pragnienia.

Dla większości użytkowników tytoń, żądze tytoniowe lub wzywa do palenia może być potężne. Ale nie jesteś na łasce tych pragnień tytoniowych. Gdy chęć korzystania strajki tytoniowych, należy pamiętać, że choć może to być intensywne, to będzie krótkotrwałe i prawdopodobnie minie w ciągu kilku minut, czy palisz papierosa lub popływać tytoniu do żucia. Każde oprzeć pragnienie tytoniu, jesteś o krok bliżej do rzucenia palenia tytoniu lub innego wykorzystania na dobre. Ale to może być trudne.

Rzucić palenie. Nie ma 'tylko jeden. ".
Rzucić palenie. Nie ma 'tylko jeden. ".

Tak oto 10 sposobów, które pomogą Ci oprzeć się pokusie palenia lub używania tytoniu momencie, gdy strajki głodem alkoholowym tytoniu, bez względu na to gdzie jesteś:

  1. Opóźnienie. Jeśli masz ochotę masz zamiar poddać się swojej żądzy tytoniu, powiedzieć sobie, że należy najpierw poczekać jeszcze 10 minut, a potem coś zrobić, aby odwrócić swoją uwagę na ten okres czasu. Ten prosty trik może być wystarczający, aby wykoleić głód tytoniowy. Powtarzaj tak często jak to potrzebne.
  2. Nie ma 'tylko jeden. "Możesz mieć ochotę mieć tylko jednego papierosa, aby zaspokoić głód tytoniowy. Ale nie oszukuj się, wierząc, że można zatrzymać się na jednym. Częściej niż nie, posiadające tylko jeden prowadzi do drugiego, potem drugi - i może skończyć używania tytoniu ponownie.
  3. Unikaj wyzwalaczy. Wzywa do tytoniu mogą być najsilniejszy w sytuacjach, gdzie palenie lub żucie tytoniu najczęściej, takich jak na imprezach lub barów, w samochodzie lub podczas oglądania telewizji. Zidentyfikować sytuacje wyzwalające i mieć plan na miejscu, aby można było uniknąć ich całkowicie lub przejść przez nich bez użycia tytoniu. Nie stawianie się do nawrotu palenia. Jeśli zwykle wędzone podczas rozmawiał przez telefon, na przykład utrzymać pióro i papier w pobliżu zajmują się z doodling niż palenie.
  4. Get Physical. Aktywność fizyczna może pomóc odwrócić się od pragnienia tytoniowych i zmniejszyć intensywność pragnienia. Zaledwie 30 minut umiarkowanej aktywności fizycznej może pragnienie tytoniu odejść. Wyjdź na spacer lub pobiegać. Jeśli utkniesz w domu lub biurze, spróbuj przysiady, głębokie kolan kolano, pompki, bieg w miejscu, czy chodzenie w górę iw dół zestaw schodów kilka razy. Jeśli aktywność fizyczna nie interesuje, spróbuj modlitwę, szycie, stolarka lub księgowanie. Albo zrobić porządki na rozrywkę, takich jak odkurzanie lub złożenie dokumentów.
  5. Stosuj techniki relaksacyjne. W przeszłości, palenie może być Twój sposób na radzenie sobie ze stresem. Próbując powstrzymać pragnienie tytoniu może sam być stresujące. Stępić stres przez praktykowanie technik relaksacyjnych. Są to głębokie ćwiczenia oddechowe, relaksacja mięśni, joga, wizualizacja, hipnoza i masaż.
  6. Zadzwoń wzmocnień. Baza dotykowy z członka rodziny, przyjaciela lub członka grupy wsparcia moralnego wsparcia, jak walka się oprzeć pragnienie tytoniu. Rozmawiaj przez telefon, pójść na spacer razem lub po prostu podzielić się kilkoma śmiechu - i razem się litować się o swoje pragnienia.
  7. Zapamiętaj korzyści z rzucenia palenia. Napisz, czy powiedzieć głośno powody, które chcesz rzucić palenie i oprzeć pragnienia tytoniowych. Mogą to być czuje się lepiej, coraz zdrowsze, oszczędzając swoich bliskich od biernego palenia lub oszczędności. A jeśli jesteś palaczem szafie, można zapisać godziny czasu, ponieważ nie trzeba już tracić czasu stara się ukryć swój nałóg.
  8. Przejdź do trybu online. Dołącz online stop-smoking program. Albo przeczytać quitter blog i zamieszczać zachęcające myśli kogoś innego, kto może być zmaga się z pragnienia tytoniowych. Dowiedz się, z jak inni obchodzić swoje zachcianki tytoniowych.
  9. Spróbuj nikotynowych zamienników. Spróbuj nikotyny produkt zastępczy zamiast papierosa. Niektóre rodzaje nikotynowej terapii zastępczej, w tym łat, dziąseł i pastylki do ssania, są dostępne over-the-counter. Nikotyna spray do nosa i nikotyna inhalator są dostępne na receptę, ponieważ są stop-smoking bupropion leki (Zyban) i wareniklina (Chantix).
  10. Chew na to. Daj usta, aby coś zrobić, aby walczyć z głodu tytoniowego. Żuć gumę bez cukru lub cukierki twarde. Lub chrupać na surowa marchew, seler, orzechy lub nasiona słonecznika - chrupiące coś i satysfakcjonujące.

Pamiętaj, próbując coś pokonać chęć jest zawsze lepsze niż nic nie robić. I za każdym razem, gdy się oprzeć głód tytoniowy, jesteś o krok bliżej do bycia całkowicie tobacco-free.

Zobacz także