Rzuć palenie

Zamknij palenia podstawy

Tytoń jest zabójcą. Palacze i inni użytkownicy tytoniu są bardziej narażone na rozwój choroby i umierają wcześniej niż ludzie, którzy nie używają tytoniu. Jeśli palisz, możesz się martwić o to, co robi dla zdrowia. Prawdopodobnie przejmuj się o tym, jak trudne to może być, aby rzucić palenie. Nikotyna jest bardzo wciągająca, a rzucić palenie - zwłaszcza bez pomocy - może być trudne. W rzeczywistości, większość ludzi nie uda za pierwszym razem starają się rzucić palenie. Może to zająć więcej niż jedna próba, ale można rzucić palenie.

Weź ten pierwszy krok: Zdecyduj się rzucić palenie. Ustaw data zakończenia. A następnie skorzystać z wielu dostępnych zasobów, które pomogą Ci skutecznie rzucić palenie.

Zobacz także

Zamknij palenia plan działania

Rzucić palenie. Zamknij palenia plan działania.
Rzucić palenie. Zamknij palenia plan działania.

Teraz, gdy już zdecydował się rzucić palenie, to jest czas, aby nakreślić swoją Quit palenia plan działania. Jednym z pierwszych kroków Twojego Quit palenia planu działania powinny być "Uzyskiwanie pomocy".

Wsparcie może pochodzić z rodziny, przyjaciół, lekarza, terapeuty, grupy wsparcia lub Quitline telefonicznej. Podłoże może również pochodzić z wykorzystaniem jednego lub większej liczby leków zatwierdzonych przez Food and Drug Administration do zaprzestania palenia.

Kolejnym ważnym krokiem w Quit palenia planu działania? Planowanie wyzwań. Na przykład, zrobić listę miejsc wysokiego ryzyka, będziemy chcieli, aby uniknąć po uruchomieniu Quit palenia plan. Pomyśl o innych miejsc do odwiedzenia, gdzie palenie jest zabronione, takich jak centrum handlowe, muzeum lub kina.

Zobacz także

Życie wolne od dymu

Co żyć wolne od dymu oznacza? Życie wolne od dymu jest okazją, aby żyć zdrowiej i chyba już życia. Pod koniec pierwszego roku, ryzyko zawału serca zmniejsza się o połowę. O pięć lat to prawie taki sam, jak ktoś, kto nigdy nie palił. Życie wolne od dymu może również oznaczać lepszą jakość życia - z większą wytrzymałość i lepsze zdolności rozumienia smaki i zapachy.

Ale żyć wolne od dymu nie oznacza życia bez stresu. W rzeczywistości, palacze często cytują stres jako powód nawracającym. Zamiast używania nikotyny, aby pomóc radzić sobie ze stresem, musisz nauczyć się nowych sposobów radzenia sobie. Być aktywne. Możesz dowiedzieć się więcej o Internecie zarządzania stresem lub w bibliotece. Aby uzyskać więcej pomocy, porozmawiaj z lekarzem lub psychicznego lekarzem.

Zobacz także