Porodu, opieki poporodowej

Utrata masy ciała po ciąży: odzyskanie ciała

Utrata masy ciała po ciąży wymaga czasu, ale jest to możliwe. Skoncentruj się na zdrową dietę, a tym aktywności fizycznej w codziennej rutyny.

Jeśli jesteś jak większość nowych matek, jesteś chcą powiesić ubrania ciążowe w tylnej części szafy. Na szczęście, nie jest żadną tajemnicą, do utraty wagi po ciąży. Potrzeba zdrowej diety, zobowiązanie do aktywności fizycznej - i dużo cierpliwości.

Pamiętaj też, że więcej się do utraty wagi po ciąży, niż po prostu dopasowane do Twoich ulubionych dżinsów ponownie. Nadmiar kilogramów rzucić teraz może pomóc promować całe życie dobrego stanu zdrowia.

Rozważ swoje nawyki żywieniowe

Kiedy jesteś w ciąży, możesz się zmienić swoje nawyki żywieniowe, aby wspierać rozwój dziecka i rozwój. Po ciąży, prawidłowe odżywianie jest nadal ważne - zwłaszcza jeśli karmi piersią. Dokonywanie mądrych wyborów mogą promować zdrowego odchudzania po ciąży.

  • Skupić się na owoce, warzywa i produkty pełnoziarniste Pokarmy bogate w błonnik -. Takich jak owoce, warzywa i produkty pełnoziarniste - dostarczy Ci wielu ważnych składników odżywczych, pomagając czujesz się już pełny.
  • Jedz mniejsze porcje. Możesz chcieć handlować tradycyjne posiłki dla mniejszych posiłków bardziej częste. Nie opuszczaj posiłków lub ograniczać ilość warzyw i owoców w diecie, chociaż - przegapisz ważnych składników odżywczych.
  • Unikaj pokusy. Otocz się zdrowej żywności. Jeśli junk food stwarza zbyt wiele pokus, przechowywać go z domu.
  • Jedz tylko wtedy, gdy jesteś głodny. Jeśli jesteś niespokojny lub zdenerwowany lub po prostu, że to czas, aby jeść, odwracają się. Zabierz swoje dziecko na spacer, zadzwonić do przyjaciela lub poczytać ulubioną gazetę.

Zobacz także

Utrata masy ciała po ciąży: odzyskanie ciała

Dołącz do aktywności fizycznej w codziennej rutyny

Porodu, opieki poporodowej. Skupić się na owoce, warzywa i produkty pełnoziarniste.
Porodu, opieki poporodowej. Skupić się na owoce, warzywa i produkty pełnoziarniste.

W przeszłości kobiety były często kazano czekać co najmniej sześć tygodni po porodzie, aby rozpocząć ćwiczenia. Dziś jednak gra czeka koniec.

Jeśli wykonywane w czasie ciąży i miał nieskomplikowany pochwy dostawy, to jest na ogół bezpieczne, aby rozpocząć lekkie ćwiczenia w ciągu kilku dni od dostawy - lub, jak tylko będziesz gotowy. Jeśli miał cesarskiego cięcia lub skomplikowany poród, porozmawiać z lekarzem o tym, kiedy rozpocząć program ćwiczeń.

Gdy służby zdrowia daje OK:

  • Pobierz wygodne. Jeśli jesteś karmienie piersią, karmienie dziecka tuż przed rozpoczęciem ćwiczeń. Nosić wspierającego biustonosz i wygodne ubranie.
  • Zacznij powoli. Zacznij od delikatnego ćwiczenia aerobowe, takie jak chodzenie, jazda na rowerze stacjonarnym lub pływanie. Jak twoja kondycja poprawia stopniowo zwiększać długość i intensywność treningu.
  • Kierowanie ABS Utrata tłuszczu w jamie brzusznej ma zmiana diety oraz ćwiczeń aerobowych -. Lecz brzucha brzuszków i inne ćwiczenia ab może pomóc dźwięk mięśnie brzucha.
  • Dołącz swoje dziecko. Jeśli masz problem ze znalezieniem czasu na ćwiczenia, to dziecko w rutynę. Zabierz swoje dziecko na codzienny spacer w nośniku wózka lub dziecko. Połóż dziecko obok Ciebie, natomiast można rozciągnąć na podłodze, czy to dziecko w szkoleniach wytrzymałościowych - takich jak podnoszenie dziecka nad tobą, podczas gdy leżysz na plecach.
  • Nie idź sam. Zaproś innych nowych matek do przyłączenia się na codzienny spacer lub spróbuj klasy ćwiczenia po porodzie w lokalnym klubie fitness, kultury czy szpitala.

Pamiętaj, aby pić dużo wody przed, w trakcie i po każdym treningu. Natychmiast przerwać ćwiczenie Jeśli odczuwasz ból, zawroty głowy, trudności w oddychaniu lub nagły wzrost krwawienia z pochwy. Mogą to być oznaki, że jesteś przesadzają.

Ustaw realistyczne cele odchudzania

Większość kobiet traci więcej niż 10 funtów (4,5 kg) w czasie porodu, w tym masy ciała dziecka, i łożyska płynu owodniowego. W pierwszym tygodniu po porodzie, stracisz dodatkowy ciężar, jak rzucić zatrzymanych płynów - ale tłuszczu przechowywane w okresie ciąży nie znikają samoistnie.

Poprzez dietę i ćwiczenia, to jest rozsądne, aby stracić do 1 funta (+0,5 kg) tygodni. To może trwać sześć miesięcy lub nawet dłużej, aby powrócić do swojej wagi sprzed ciąży, czy jesteś w okresie karmienia piersią, czy nie. Nawet wtedy, twoja waga może być rozprowadzane w inny, jak to było przed ciążą.

Bądź dla siebie łagodny, jak zaakceptować zmiany w swoim ciele. Przede wszystkim, są dumni ze swojej diety i zdrowego stylu życia.

Zobacz także