Odchudzanie

Pierwsze przeszłości plateau odchudzania

Tylko dlatego, że utrata wagi jest zablokowana, nie wrócić do starych nawyków. Te wskazówki mogą pomóc ponownie uruchomić odchudzania plan.

Ciężko pracowałeś, aby poprawić swoją dietę i nawyki ćwiczeń, a już nagrodzony przez widząc liczbę na skali nadal spadać. Ale bez powodu można zidentyfikować, waga nie drgnie - nawet jeśli jesteś jeszcze zdrowej, niskokalorycznej diety i regularne ćwiczenia. Musisz trafić odchudzania plateau.

Przed zbyt zniechęcony, powinieneś wiedzieć, że to normalne dla utraty wagi, aby spowolnić, a nawet zatrzymać. By zrozumieć, co powoduje utraty wagi plateau, można zdecydować, jak zareagować i uniknąć odstępstwie na Twój zdrowy nawyków ćwiczeń.

Co to jest utrata wagi plateau?

Odchudzania plateau występuje wtedy, gdy już nie schudnąć pomimo kontynuowania ćwiczenia i zdrowe nawyki żywieniowe. Zatrzymany na płaskowyżu odchudzającej w końcu zdarza się każdemu, kto próbuje schudnąć.

Choć uderzenie plateau jest powszechne, większość ludzi jest zaskoczony, gdy się z nimi dzieje, bo wierzyli, że jeśli tylko utrzymuje obniżonej kaloryczności diety, to oni nadal schudnąć. Frustrujące, rzeczywistość jest taka, że ​​nawet dobrze zaplanowane odchudzania wysiłki często stają się zatrzymał.

Co powoduje utraty wagi plateau?

Przejście od początkowej utracie wagi do plateau odchudzania wynika typowy wzorzec. W pierwszych tygodniach odchudzania, gwałtowny spadek jest normalne. Po części jest to spowodowane, gdy kalorii z pożywienia są zmniejszone, organizm pobiera potrzebną energię zwalniając swoje zapasy glikogenu, rodzaj węglowodanów znajdują się w mięśniach i wątrobie. Glikogen trzyma się wody, więc gdy glikogen jest spalona na energię, ale także uwalnia wodę, w wyniku znacznej utraty masy ciała, który jest głównie z wody.

Plateau występuje, ponieważ twój metabolizm - proces spalania kalorii na energię - spowalnia jak stracić mięśni. Spalamy mniej kalorii niż ty w swojej cięższej wagi, nawet robi te same czynności. Twój wynik odchudzania wysiłki w nowej równowadze ze swoim teraz spowolnienie metabolizmu.

W tym nowym stanie równowagi, kalorie spożywane równa spalonych kalorii. Oznacza to, że aby stracić na wadze więcej, trzeba zwiększyć aktywność lub zmniejszyć kalorii jeść. Korzystanie z tego samego podejścia, który pracował początkowo może utrzymać swoją utratę wagi, ale nie będzie prowadzić do większej utraty wagi.

Zobacz także

Pierwsze przeszłości plateau odchudzania

Jak można przezwyciężyć plateau odchudzania?

Jeśli jesteś na płaskowyżu, może straciłeś wszystkie wagi chcesz, biorąc pod uwagę liczbę kalorii jesz każdego dnia, a czas spędzony na wykonywaniu. W tym momencie należy zadać sobie pytanie, czy jesteś zadowolony ze swojej obecnej wagi lub, jeśli chcesz stracić więcej, w takim przypadku trzeba dostosować odchudzania program.

Jeśli jesteś zobowiązana do utraty na wadze więcej, spróbuj tych porad dla przejechaniu płaskowyżu:

  • Ponownie ocenić swoje nawyki. Spójrz na swoje jedzenie i zapisów aktywności. Upewnij się, że nie poluzować zasady, pozwalając samemu dostać się z większych porcji lub wykonywania mniej.
  • Wytnij więcej kalorii Ogranicz dzienne spożycie kalorii o 200 kalorii -. Pod warunkiem, że nie można umieścić poniżej 1200 kalorii. Mniej niż 1200 kalorii dziennie może nie być wystarczające, aby utrzymać się z głodny przez cały czas, co zwiększa ryzyko przejadania się. Dodatkowo, zmniejszone spożycie kalorii powinna być zrównoważona. Jeśli nie, będziesz odzyskać wagę już stracone i więcej.
  • Rev up treningu. Zwiększ ilość czasu wykonywania przez kolejne 15 do 30 minut. Możesz także spróbować zwiększyć intensywność ćwiczeń, jeśli czujesz, że to możliwe. Dodatkowe ćwiczenia spowoduje spalić więcej kalorii. Warto dodać oporu lub ćwiczenia budowania mięśni. Zwiększenie masy mięśniowej, pomaga spalić więcej kalorii.
  • Paczka większej aktywności w ciągu dnia. Pomyśl poza siłownią. Zwiększenie ogólnej aktywności fizycznej w ciągu dnia przez chodzenie więcej i przy użyciu samochodu mniej, lub spróbować zrobić więcej yardwork lub intensywnego czyszczenia wiosny.

Nie daj się prowadzenie odchudzania plateau do lawina

Utrata masy ciała. Ponownie ocenić swoje nawyki.
Utrata masy ciała. Ponownie ocenić swoje nawyki.

Jeśli twoje wysiłki, aby ominąć odchudzanie płaskowyżu nie działają, porozmawiać z lekarzem lub dietetykiem o innych taktyk można spróbować. Można też zrewidować swój cel utraty wagi. Może masa jesteś dążenie do jest nierealne dla Ciebie. Jeśli poprawić swoją dietę i zwiększyć swoje ćwiczenia, już poprawić swoje zdrowie, nawet bez dalszego odchudzania. Dla tych, którzy mają nadwagę lub otyłość, nawet niewielkie zmniejszenie masy ciała poprawia chronicznych warunki zdrowotne związane z nadwagą.

Cokolwiek robisz, nie wrócić do starych nawyków ćwiczeń. To może doprowadzić do odzyskania wagi, które zostały już utracone.

Zobacz także